Mine første artikler i Møde- og Eventmagasinet

Idag er en stor dag for mig, da det er første gang jeg får egne artikler udgivet. Jeg har skrevet en del pressemeddelelser som er blevet redigeret og udgivet under andre journalisters navn, samt udarbejdet kommunikationsmateriale som brochurer og nyhedsbreve, som jo står i den respektive virksomheds navn. Men det er første gang mine artikler florerer under mit eget navn og det er en stor glæde! 

Artiklerne omhandler to meget forskellige eventkoncepter; det ene hvordan fred og ro i naturen og historiske omgivelser kan gøre virksomhedens medarbejdere mere innovative, og den anden hvordan store spektakulære begivenheder kan bruges som eventmarketing værktøj, til at skabe stor bevågenhed og utallige følgere på sociale medier. 

Artiklerne er at finde i Møde- og Eventmagasinets specialmagasin, som udkommer i forbindelse med Møde- og Eventmessen som afvikles i starten af marts i Forum. Magasinet er vedlagt Politiken idag, 3. februar.

Og så er de scannet ind nedenfor. 

4-IMG_5869 3-IMG_5878 1-IMG_5876 2-IMG_5877

Skriv et svar

